• Integrated e-commerce
  • PIM
  • Digital marketing
  • FD Gazellen 2022
  • Integrated e-commerce
  • PIM
  • Digital marketing
  • FD Gazellen 2022
  • Integrated e-commerce
  • PIM
  • Digital marketing
  • FD Gazellen 2022
  • Integrated e-commerce
  • PIM
  • Digital marketing
  • FD Gazellen 2022

Trixie Baby

DynamicWeb PIM

bluedesk optimaliseert en verrijkt de DynamicWeb PIM van Belgisch merk Trixie.

Trixie Baby

Trixie is een Belgisch B2B en B2C merk gericht op de oneindige fantasie van kinderen. Met Trixie's uitgebreide collectie aan babyspeelgoed en kinderaccessoires bieden zij alles om de kleinsten van onze samenleving warm te verwelkomen. De webshop van Trixie is naast kleding ook gevuld met alles voor speel-, bed-, bad-, etenstijd, school en onderweg.

Trixie staat garant voor duurzame en kwalitatieve producten. Daar hoort een kwalitatief en duurzaam online platform bij.

Met ruim 3.500 producten, diverse categorieën en 5 talen is de DynamicWeb PIM een mooie oplossing om productdata eenvoudig te beheren.

De uitdagingen

Trixie had al een webshop en PIM-oplossing op het all-in-one platform DynamicWeb. Als partner van DynamicWeb kennen wij alle mogelijkheden van het platform en kunnen wij de wensen van klanten goed realiseren.

Zodoende kregen wij de kans om ook de wensen van ambitieuze Trixie waar te maken. Het E-Commerce en PIM gedeelte van Trixie stond al klaar. De E-Commerce en PIM-specialisten van bluedesk konden deze platformen optimaliseren en specifieke wensen doorvoeren, waardoor Trixie online nóg beter zou scoren met dit nieuwe platform.

Zo kan Trixie bijvoorbeeld eenvoudig marketingfeeds opzetten om verkoop te stimuleren en catalogi ontwikkelen om haar productaanbod te weergeven aan klanten en partners. 

De rol van bluedesk

bluedesk is in het PIM traject van Trixie consultant en developer. Het PIM platform was al voorzien van diverse koppelingen, waaronder met de BC365 ERP en de DynamicWeb webshop voor integrated E-Commerce.

De DynamicWeb PIM experts van bluedesk consulteren Trixie bij vragen en voeren nieuwe wensen door aan de PIM.

Dit geeft Trixie flexibiliteit bij het creëren van diverse (marketing)feeds, het opmaken van de catalogus en het beheren en verrijken van productdata in meerdere talen.

Het resultaat

Door de DynamicWeb PIM oplossing:

 Heeft Trixie een all-in-one platform voorzien van diverse integraties;

 Kan Trixie haar productdata eenvoudig beheren, kwalificeren, verrijken en distribueren;

 Bespaart Trixie tijd en kosten;

 Blijft de productinformatie van Trixie op alle platformen up-to-date en van hoge kwaliteit;

 Heeft Trixie een Single Source of Truth bereikt;

 Kan Trixie groeien zonder hiervoor exponentieel bij te schalen in personele bezetting.

Naar boven