Online conversie behalen

Het is waarschijnlijk het belangrijkste voor alle bedrijven: conversie. Echter blijkt het realiseren van conversie voor velen een grote uitdaging. De conversiespecialisten van JEROME van bluedesk weten precies hoe ze uw conversie kunnen optimaliseren.

Bent u niet tevreden over de conversie van uw webshop/website? Of bent u op zoek naar meer informatie? 

Resultaatgericht en succesvol

U wilt snel online conversie behalen? De klanten komen op uw website, maar de conversie blijft achter? Uw bestaande conversiepercentage is niet naar wens en u heeft het idee dat er veel meer uit te halen is? Dan bent u op zoek naar een specialist in conversie optimalisatie en daarvoor bent u bij bluedesk aan het juiste adres. De online marketing experts van JEROME, het marketinglabel van bluedesk, helpen u graag. 

bluedesk streeft ernaar om, middels de conversie optimalisatie dienst, de conversie te verhogen op uw E-Commerce platform en/of website. Onze conversie specialisten kunnen u, na een goede en intensieve testperiode, duidelijke adviezen geven om de conversie te verhogen.

Gebruik externe kanalen

Veel bedrijven zitten wel op social media maar weten vaak niet goed wat ze daar eigenlijk doen. Of er is wel een e-maildatabase, maar het levert niks op. Een duidelijke strategie met waardevolle content om uw doelgroep te boeien, dat is wat nodig is.

Social media en e-mail zijn geen doel, maar middelen. Hiermee kunt u zich als bedrijf op de juiste manier positioneren.

Social media kanalen zijn geschikt om in contact te komen met uw doelgroep en het verkeer op uw website te verhogen. Social commerce laat zich echter ook steeds meer zien op Facebook, Instagram en Youtube. Als bedrijf bereikt u met e-mailmarketing de mensen die eerder al hebben aangeven interesse te hebben in uw product/dienst door hun e-mailadres met u te delen.

De social media en e-mailmarketing specialisten van JEROME van bluedesk helpen u graag bij het inzetten van externe kanalen.

Bezoekers omzetten in conversies

Het trekken van relevante bezoekers is belangrijk, maar nog belangrijker is de daadwerkelijke conversie. Daarom kijken onze conversie specialisten met de CRO (Conversion Rate Optimization) dienst naar mogelijke verbeterpunten op uw e-Commerce platform. Zo halen we het meest optimale resultaat voor uw website of webshop.

Onze conversiespecialisten kaarten op basis van data, eigen kennis, testen en ervaring verbeterpunten aan die interessant zijn om te testen. De aandachtspunten van onze conversiespecialisten worden uiteindelijk uitgebreid getest met Visual Website Optimizer en Hotjar. De conversie optimalisatie dienst van bluedesk is geschikt voor tablet, mobiel en desktop.

Doeltreffende aanpak

Visual Website Optimizer en Optimizely zijn gebruiksvriendelijke software tools met ingebouwde testen als: A/B testen, multivariate testen, gedragstesten, heatmaps, gebruiksvriendelijk en omzet tracking en meer. 

Na een testperiode worden de resultaten geanalyseerd door onze conversie specialisten en aan u voorgelegd. Hierin wordt een advies gegeven welke conversie verbeterpunten het beste uitgevoerd kunnen worden om het conversiepercentage en de ROI te laten stijgen.

Onze CRO dienst in een notendop:

1. Analyse van de huidige websiteconversie

2. Hypothese met daarin de mogelijke variaties die getest zullen worden

3. Testen van de opgestelde hypothese

4. Rapportage van de resultaten na afloop van de testperiode

5. Advies m.b.t. de implementatie van de conversie verbeterpunten

6. Implementatie van vastgestelde verbeterpunten

Naar boven